Informacja RODO
Działając zgodnie z ogólnym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
Centrum Duchowości Archidiecezji Częstochowskiej "ŚWIĘTA PUSZCZA", ul. Świętej Puszczy 6, 42-256 Olsztyn k/Częstochowy tel. +48 506 394 672, informuje, że
I
[Osoba do kontaktu]
Administrator wyznaczył osobę do kontaktu w sprawach związanych z ochroną danych osobowych z którą możesz się skontaktować wysyłając informację na podany adres.
II
[Cele, podstawy prawne i okres retencji danych]
Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora w następujących celach:
realizacja umowy – w zakresie niezbędnym do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – przez okres współpracy;
dokonywania rozliczeń realizacji umowy pomiędzy stronami , w tym realizacji płatności – w zakresie niezbędnym do wykonania umowy (art. 6 ust.1 lit. b RODO) – przez okres współpracy;
realizacji obowiązków w zakresie egzekucji roszczeń – w celu realizacji obowiązków w zakresie egzekucji z wierzytelności wynikających z Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o komornikach sądowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – przez 3 lata od ostatniego potrącenia;
realizacji obowiązków w zakresie rachunkowości - w celu realizacji obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – przez 5 lat od końca roku, w którym nastąpiło zdarzenie ;
realizacji obowiązków podatkowych – w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów podatkowych, w szczególności Ordynacji podatkowej, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatku od towarów usług (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – przez 5 lat od końca roku podatkowego;
dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego na dochodzeniu swoich praw majątkowych lub niemajątkowych lub ochrony przed roszczeniami wobec administratora, zgodnie z przepisami ogólnymi, w szczególności z Kodeksem cywilnym (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przez 3 lata od zakończenia współpracy;
III
[Odbiorcy danych]
1.Administrator udostępnia dane osobowe w następujących przypadkach:
gdy taki obowiązek wynika z przepisów obowiązującego prawa, m. in. do Krajowej Administracji Skarbowej, Policji, innym organom państwowym;
operatorom pocztowym, firmom kurierskim.
2.Ponadto dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług, np.:
usług teleinformacyjnych takich, jak hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informacyjnych ;
usług księgowych ;
obsługi poczty tradycyjnej;
usług prawnych i doradczych.
IV
[Przekazywanie danych osobowych pracowników, współpracowników]
1.W celu wykonania umowy Strony przekazują sobie Dane Osobowe swoich pracowników lub współpracowników, działających w ramach struktury organizacyjnej danej Strony w zakresie obejmującym: imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, miejsce pracy oraz stanowisko.
2.Pracownicy są poinformowani przez administratora danych o fakcie przekazywania danych osobowych.
V
[Prawa osób, których dane osobowe dotyczą]
1.Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
dostępu
do otrzymania kopii danych
do sprostowania
do usunięcia danych (w zakresie nie wymaganym dalszego przetwarzania przepisami prawa)
do ograniczenia przetwarzania
do sprzeciwu
2.Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.
VI
[Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych]
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2.